Splošni pogoji spletne trgovine ….. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), uredbo GDPR, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Obligacijskim zakonikom (OZ) ter s priporočili TZS.
S Splošnimi pogoji poslovanja so določene obveznosti in pravice uporabnika in ponudnika, ter urejajo odnos med spletno trgovino ………..in uporabnikom. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.
O spletni trgovini ……..
S spletno trgovino ……………upravlja podjetje Riab, Sara Šlosar s.p., Mariborska 169, 3000 Celje
ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.
Osebna izkaznica podjetja:
Naziv: Riab, Sara Šlosar s.p.
Naslov: Mariborska cesta 169, 3000 Celje, Slovenija
Matična št.: 9147454000
TRR odprt pri:
LON D.D. IBAN: SI56 6000 0000 1164 944
Telefon: 031 852 924
E-pošta:
Nakup preko spletne trgovine …………….je mogoč 24 ur na dan, vse dni v tednu. Zaradi morebitnih tehničnih nevšečnosti je poslovanje prek spletne trgovine lahko omejeno ali onemogočeno. Ponudnik si zato pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali onemogoči dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali pa v daljšem časovnem obdobju, motile ali onemogočale uporabo spletne trgovine.
Uporabnik
Z vnosom elektronske pošte, se uporabnik strinja, da podjetje Riab, Sara Šlosar s.p., hrani podatek o elektronskem naslovu uporabnika in ga zbira ter obdeluje do pisnega ali elektronskega preklica/odjave.
Podjetje Riab, Sara Šlosar s.p. se obvezuje, da bo pridobljene osebne podatke uporabljalo v skladu z določili Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov.
Izdelki v spletni trgovini
Izdelki so v spletni trgovini predstavljeni s pomočjo slikovnega materiala, ki se lahko vizualno nekoliko razlikuje od predstavljenih izdelkov, čeprav si ponudnik spletne trgovine ……………..prizadeva za čim manjša tovrstna odstopanja. Prikazani slikovni material pa ne vpliva na samo kvaliteto izdelkov ter specifike izdelkov, predstavljene v opisu izdelka.
Naročilo
Spletna trgovina – ……………..
Vaše naročilo lahko vsak dan v letu – 24 ur na dan, oddate v naši spletni trgovini. Naročilo lahko pošljete tudi neposredno na: ………….. Ponudnik lahko za preverjanje točnosti podatkov ali iz drugih razlogov, povezanih z naročilom izdelkov v spletni trgovini, pokliče kupca na njegovo kontaktno številko oz. mu pošlje sporočilo na naslov kupčeve elektronske pošte.
Naročiti je mogoče le izdelke, ki so pri ponudniku že na zalogi. Naročanje izdelkov, ki jih ponudnik (še) nima na zalogi, ni mogoče.
Pogodba je sklenjena, ko ponudnik prejme naročilo, razen če prodajalec kupca, takoj ko je to mogoče, obvesti, da določenega blaga ni na razpolago ali ga, takoj ko je mogoče, obvesti, da ne sprejema naročila (v primeru obstoječih dolgov, kupčeve mladoletnosti, itd.). Kupec lahko naročilo prekliče na način, da ponudniku na naslov ……………. sporoči, da preklicuje naročilo. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dosegljivo na sedežu podjetja. Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine ……………. in da se z njimi strinja.
Koraki naročila od 1-7
1 – izberemo izdelek
2 – izberemo količino
3 – kliknemo gumb DODAJ V KOŠARICO
4 – v primeru da želimo nadaljevati nakup kliknemo NADALJUJ Z NAKUPOVANJEM (slika)
5 – po končani izbiri izdelkov nadaljujemo na blagajno (gumb)
6 – vpišemo podatke
7 – obkljukamo pogoje poslovanja
Po oddaji naročila prejme uporabnik obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oz. zavrnjeno.
Uporabnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
plačilo preko plačilnega sistema ….trr
Cene
Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila in spodaj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Popusti se ne seštevajo.
Na prevzemnem mestu ponudnika so artikli na voljo po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine.
Na spletni strani je napisana polna cena artikla, če pa je se artikel prodaja po akcijski ceni, je ta prečrtana in poleg nje navedena nova, akcijska cena.
Izdaja računa
Ponudnik pošlje uporabniku račun skupaj z blagom. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec račun ob prevzemu blaga.
Na računu so vse zakonske kategorije, ki jih mora račun vsebovati (cena, davek, drugi stroški v zvezi z nakupom, itd.)
Dostava:
Cena dostave za nakupe, katerih znesek je nižji od 100 €, znaša 4,5€.
V primeru nakupa v znesku 100 € ali več krije stroške dostave ponudnik.
Cena dostave večjih oz. občutljivejših kosov se dogovorijo individualno.
Možen je tudi osebni prevzem blaga na sedežu prodajalca, brez stroškov pošiljanja.
Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.
Kupljeno blago bo pripravljeno in odpremljeno v najkrajšem možnem času (praviloma v dveh delovnih dneh), najkasneje pa v osmih delovnih dneh.
Ponudnik bo v zgoraj navedenem roku blago pripravil in odposlal oz. pripravil za osebni prevzem. V primeru osebnega prevzema bo ponudnik kupca po elektronski pošti obvestil, ko bo blago pripravljeno za prevzem.
Cene
Vse cene so izražene v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila in spodaj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Vračilo blaga
Kupec lahko v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) v roku štirinajstih (14) dni od prejema blaga v pisni obliki na ……………….. najavi vrnitev kupljenega blaga. Kupcu pri tem ni potrebno navesti razloga za vračilo. Kupec mora blago vrniti najkasneje v roku štirinajstih (14) dni od prejema blaga. Na spodnji povezavi se nahaja obrazec, ki naj ga kupec v primeru vračila blaga čitljivo izpolni in priloži vrnjenemu blagu.
blago pošljite na naš naslov ali pa ga osebno prinesite na prevzemno mesto predhodno dogovorjenega termina.
Naslov za vračilo blaga je:
Riab, Sara Šlosar s.p.
Mariborska cesta 169
3000 Celje
Slovenija
Vrnjeno blago in etiketa morajo biti nepoškodovani! Blago mora biti vrnjeno v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, ali se je njegova količina zmanjšala brez kupčeve krivde. Kupec po prejemu blaga ne sme neovirano uporabljati, temveč si sme blago ogledati in ga preizkusiti na način, ki je običajen za preizkušanje blaga v trgovini s živili in čistili.
Izdelek zamenjamo za drug izdelek (v kolikor je ta na voljo) ali povrnemo kupnino v primeru, da izpolnjuje vse zgoraj naštete pogoje.
Poštne stroške vračila krije kupec. Prodajalec ne sprejema pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine artiklov (brez poštnih stroškov). Kupnino prodajalec nakaže na kupčev ali drug osebni bančni račun najkasneje v tridesetih (30) dne od dneva, ko ponudnik prevzame vrnjeno blago . Vračilo kupnine v gotovini ni možno!
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. Tudi v primeru reklamacije pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupec mora o napaki obvestiti prodajalca preko elektronske pošte ………. Izpolniti mora tudi reklamacijski obrazec, v katerem navede natančen opis napake. Kupec mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. V ta namen kupec izdelek v originalni embalaži, skupaj z reklamacijskim zapisnikom in računom, vrne na naslov:
Riab, Sara Šlosar s.p.
Mariborska cesta 169
3000 Celje
Če napaka ni sporna, bo ponudnik čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo kupčevi reklamaciji in izdelek zamenjal, v kolikor bo to mogoče. Pravica do zamenjave artiklov ali vračila kupnine zaradi stvarnih napak je določneje urejena v ZVPot. Napaka artikla se ugotavlja na način, da se reklamirani artikel primerja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste in/ali izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Ponudnik bo reklamacijo zavrnil v primeru, da:
je artikel poškodovan ali uničen zaradi nepravilnega ravnanja uporabnika
kupec, ki izdelek ne reklamira, k izdelku ne priloži računa
je kupec blago uporabljal na način, ki ni običajen za preizkušanje blaga v trgovini z živili oz. čistili
Varnost
Nakupovanje in plačevanje prek spletne trgovine je varno. Denarne transakcije, opravljene v spletni trgovini preko sistema……, so zaščitene s protokolom varnega šifriranja podatkov.
Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo. Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov. V kolikor medsebojnega sporazuma ni moč doseči, odloča o sporu pristojno sodišče.
Pritožbe in spori
Ponudnik spletne trgovine Riab, Sara Šlosar s.p., Mariborska cesta 169, 3000 Celje
si prizadeva morebitne pritožbe in spore reševati sporazumno.
V primeru pritožbe naj kupec pokliče na telefonsko številko 031 852 924 (na tej telefonski številki je ponudni dosegljiv od ponedeljka do petka od 9. do 19. ure in ob sobotah od 9. do 12.30 ure), oz. naj piše na elektronski naslov ……… Pritožbo bo ponudnik zaupno obravnaval in se trudil doseči obojestransko zadovoljstvo – kupčevo in ponudnikovo.
V kolikor sporazumna rešitev spora ne bo mogoča, bo se bo spor reševal pred stvarno pristojnim sodiščem v Celju.
Veljavnost pogojev poslovanja
Pogoji poslovanja veljajo od 01.10.2022 do njihove spremembe oz. preklica.