Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini. Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. Tudi v primeru reklamacije pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupec mora o napaki obvestiti prodajalca preko elektronske pošte ……Tu boš dal nov email verjetno, ne? Izpolniti mora tudi reklamacijski obrazec, v katerem navede natančen opis napake. Kupec mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. V ta namen kupec izdelek v originalni embalaži, skupaj z reklamacijskim zapisnikom in računom, vrne na naslov:
Riab, Sara Šlosar s.p.
Mariborska 169
3000 Celje
Slovenija
Če napaka ni sporna, bo prodajalec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo kupčevi reklamaciji in izdelek zamenjal, v kolikor bo to mogoče. Pravica do zamenjave artiklov ali vračila kupnine zaradi stvarnih napak je določneje urejena v ZVPot. Napaka artikla se ugotavlja na način, da se reklamirani artikel primerja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste in/ali izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Prodajalec bo reklamacijo zavrnil v primeru, da:
je artikel poškodovan ali uničen zaradi nepravilnega ravnanja uporabnika
kupec, ki izdelek reklamira, k izdelku ne priloži računa
Vračilo blaga
Kupec lahko v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) v roku štirinajstih (14) dni od prejema blaga v pisni obliki na ………. najavi vrnitev kupljenega blaga. Kupcu pri tem ni potrebno navesti razloga za vračilo. Kupec mora blago vrniti najkasneje v roku štirinajstih (14) dni od prejema blaga. Na spodnji povezavi se nahaja obrazec, ki naj ga kupec v primeru vračila blaga čitljivo izpolni in priloži vrnjenemu blagu.
POVEZAVA DO OBRAZCA ZA ODSTOP OD POGODBE
Navodila za vračilo blaga:
izpolnite priložen obrazec za vračilo blaga
priložite kopijo računa oz. prejeto povratnico
blago pošljite na naš naslov ali pa ga osebno prinesite na prevzemno mesto v okviru odpiralnega časa.
Naslov za vračilo blaga je:
Riab, Sara Šlosar s.p.
Mariborska 169
3000 Celje
Slovenija
Prevzemno mesto je naslov podjetja in sicer termin določen po predhodnem dogovoru.
Vrnjeno blago in etiketa morajo biti nepoškodovani! Blago mora biti vrnjeno v nespremenjeni količini, razen če se je njegova količina zmanjšala brez kupčeve krivde. Kupec po prejemu blaga ne sme neovirano uporabljati, temveč si sme blago ogledati in ga v primeru nezadovoljstva vrniti prodajalcu.
Izdelek zamenjamo za drug izdelek (v kolikor je ta na voljo) ali povrnemo kupnino v primeru, da izpolnjuje vse zgoraj naštete pogoje.
Poštne stroške vračila krije kupec. Prodajalec ne sprejema pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine artiklov (brez poštnih stroškov). Kupnino prodajalec nakaže na kupčev ali drug osebni bančni račun najkasneje v tridesetih (30) dne od dneva, ko ponudnik prevzame vrnjeno blago . Vračilo kupnine v gotovini ni možno!